piątek, 26 lipca 2013

Zakupy na wakacjach..

Zakopane, Sopot. W tym roku te miejsca stały się celem naszych wakacji. Spacery po naszych pięknych polskich Tatrach niekiedy zapierają dech w piersiach. Różnorodna roślinność, krystalicznie czyste, lodowate potoki, doliny, wąwozy, jaskinie. Przez pobyt tam coraz pewniej mogę mówić na głos przysłowie "cudze chwalicie, swego nie znacie". Chociaż zmęczenie jest niesamowite po jednej wyprawie to widoki jakie się rozciągają na trasie wynagradzają to. Tam właśnie w Zakopanem zrobiłam raczej nieplanowany zakup książeczki o szydełkowaniu. Na razie pewnie jej nie wykorzystam, ale może w przyszłości gdy będę miała więcej czasu, kto wie...

Z tamtąd wyruszyliśmy prosto do Sopotu gdzie następnego dnia smażyliśmy się na słoneczku po trudach podróży przez całą Polskę i wymęczających wędrówkach po górach. Oczywiście nie mogłam pominąć znajdującego się tam Empiku i nie mogąc sie powstrzymać kupiłam gazetkę ze wzorami "Igłą malowane". Powiedziałam sobie, że to ostatnia gazetka bo mam ich już sporo, a jak na razie nie używałam ich za dużo. :D
Może bym jej nawet nie kupiła, ale zauroczyły mnie trzy wzory.
Kolorystyka na pierwszym, elegancja na drugim i tajemniczość na trzecim. No cóż, ja już chyba nie mogę do Empika wchodzić, bo zbankrutuję. :P
Jeszcze raz moje zdobycze razem.
Zdjęcia nie są perfekcyjne, bo robione telefonem, ale da się przeżyć. :D
Z moimi tulipanami nie posunęłam się za dużo, więc pokażę je w moim następnym poście.
Pozdrowienia.

2 komentarze:

  1. Z doświadczenia powiem tylko tyle... empik wciąga, a gazetka na pewno nie jest Twoją ostatnią, polecam gazetki angielskie do haftowania-jest tam nieco więcej ciekawych i jeszcze lepiej dopracowanych wzorków :) np-Cross Stitch Collection co prawda cena czasem powala(38,00- 55,00zł),ale raz na jakiś czas możesz spróbować,ew. oglądnąć na szybko w saloniku prasowym, by zobaczyć,czy jakiś wzorek jest inspirujący, a gwarantuje-jak zakupisz raz to wpadłaś po same uszy ;)

    W ustawieniach wyłącz sobie weryfikację obrazkowa-działa jak płachta na byka,i nie chce nam się po kilka razy wpisywać tych dziwnych zamazanych literek by dodać swój komentarz,wtedy łatwo o zrezygnowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weryfikacja wyłączona :) Dzięki za zwrócenie uwagi.
    Na pewno kiedyś sięgnę po tą gazetkę, ale jak narazie brak funduszy.:D Wpadam po same uszy gdy tylko jakąś inną gazetkę widzę, więc nawet nie chcę wiedzieć co by było gdybym na tamtą spojrzała :D
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń