niedziela, 14 lipca 2013

Prosto z PaTu

Kilka dni temu wróciłam z Ogólnopolskiego Przystanku PaT, czyli Profilaktyka a Ty organizowanego dla młodzieży przez policję już po raz ósmy tym razem w Łodzi. Więcej na ten temat można poczytać tutaj. Zapisałam sie na warsztaty z rękodzielnictwa i nie rozczarowałam się chociaż 2 dni po 3 godziny to jednak nie jest dużo. Dnia pierwszego robiliśmy kolczyki z filcu, które prezentują się bardzo ładnie. Jedna parę takich kolczyków robi się około 15-20 minut, ale są bardzo efektowne. Tego samego dnia mieliśmy robioną sesje zdjęciową i nazajutrz od godziny 10 ozdabialiśmy je stylem decupage. Zdjęcia poniżej.


Oprócz warsztatów rękodzielnictwa było wiele innych ciekawych m.in. taneczne tj. capoeira, zumba czy hip-hop. Były też warsztaty fotograficzne, dziennikarskie, teatralne, wokalne, a także warsztat języka migowego, futbolu amerykańskiego czy samoobrony. Byłam tam po raz pierwszy, ale jeżeli mi się uda wybiorę się w przyszłym roku także i zapraszam wszystkich zainteresowanych, bo atmosfera jest tam niezwykła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz