sobota, 6 lipca 2013

Hmm..

Pierwszy post. Nigdy nie wiem co w nim napisać. Może się przedstawię.
Jestem Natalia i na chwilę obecną mam 15 lat, a za kilka dni 16 :-).
Kilka lat temu zainteresowałam się robieniem bransoletek z muliny i nadal przy tym pozostaję nie mając przy tym jakiejś wielce zaskakującej liczby wykonanych ,,prac''.
Haftować zaczęłam na początku tego roku, więc dopiero zaczynam, ale mam nadzieję rozwijać się w tej pasji i może w przyszłości spróbować czegoś innego.


W tym momencie jestem w trakcie haftowania prezentu urodzinowego dla mojej siostry, czyli czerwonych tulipanów ze wzoru z kwietniowej gazetki ,,Igłą Malowane''.
Na razie całość mojej pracy prezentuje się tak.


Nie przedstawia za dużo swoim wyglądem, ale za jakiś czas będzie pewnie więcej widać. :) W czasie wakacji będę mieć więcej czasu więc troszkę pohaftuję.
Pozdrowienia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz