niedziela, 18 stycznia 2015

No i koniec... wreszcie :D

Sama się właściwie nie spodziewałam, że tak szybko je skończę, ale skończyłam. Po półtorej roku!! Wreszcie mogłam przekazać tak bardzo spóźniony prezent. Cieszę się, bo te żółcie i czerwienie mnie doprowadzały do szału. :P Tydzień temu kupiłam ramkę w Ikei i wczoraj je oprawiłam. Popatrzcie na zdjęcia.

Bez ostatnich listków
Kwiatek wyszyty już w nowym roku
listek

I skończone tulipany

Zanim powędrują do ramki czekała je intensywna kąpiel.
Zaczęłam go wyszywać 30 maja 2013 roku, a oficjalnie data jego zakończenia, czyli "oramowania" to 17 stycznia 2015 r. :D Jedną czwartą wyhaftowałam właściwie przez 3 tygodnie, więc jednak jak przysiądę to potrafię. :P
A tak na sprawdzenie czy się trochę poprawiłam i przy okazji nauczyłam systematyczności jest kolejny projekt prezent. Tym razem na 18-stkę przyjaciółki i jest kompletną tajemnicą. Mam czas do 5 września i mam ogromną nadzieję, że nie "spalę" tego prezentu. ;) 
Mulinę do obrazka z drugiego numeru z 2013 roku "kramu z robótkami" kupiłam w sklepie internetowym Haftix na początku stycznia i dotrze najpewniej jutro :P Jeden kolorek miałam w moich zapasach, więc już malutki kawałek krzaczka zaczęłam. :)
Aaa, przecież jeszcze nie powiedziałam co to będzie. A otóż będą to koniki, źrebak z mamusią pewnie :)
Za jakość wszystkich zdjęć przepraszam, no ale telefonowe ;)
Do usłyszenia wkrótce. :)

1 komentarz:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5800 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń